• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 29 Жовтня 2008

Рекламна війна між Microsoft та Apple продовжується

Tweet
Tweet

Apple випустила новий ролик з серії “Mac vs. PC”. Герої ті самі. Цього разу Apple вирішив постібатись з рекламної кампанії Windows Vista вартістю майже $300 млн. Чоловік, що представляє РС сидить за столом та розкладає на дві купки гроші: для реклами – левова частка, на покращення операційної системи – маленька купка. В кінці ролика, після спілкування між Mac’ом і РС, приймається рішення про те, щоб всі кошти відправити на рекламу:

В другій рекламі під назвою “V-Word” обігрується одна з тез рекламної кампанії Microsoft, в якій стверджується, що “вони припинять звертання до їх операційної системи по імені”. В рекламі “V-Word” РС-мен тисне на спеціальну голосову кнопку кожного разу, коли чує слово “Vista”:

Ну а що Microsoft? Гігант не стоїть на місці і продовжує далі розвивати свою рекламну кампанію “I’m PC”. Вони запустили ролик створений на основі любительського відео користувачів. Мова йде про 5-ти секундні ролики, розміщені на сайті Microsoft: кожен користувач може розмістити своє відео, в якому вони повинні спершу сказати “I’m PC…” і далі додати будь-яку іншу фразу, яку вони вважають за потрібне. Головне правило – не перевищити 5 секундний хронометраж. На сьогоднішній день понад 17 000 користувачів завантажили своє відео.

Ну а ось, власне, і сам ролик:

Читати більше про: apple, Mac, Mac vs. PC, microsoft, V-Word, Vista, Windows, класна реклама, реклама, РС, смішна реклама, цікава реклама

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Українські кіборги написали відео-листа Apple з вимогою виправити рекламу

    Українські кіборги написали відео-листа Apple з вимогою виправити рекламу

  • Apple представила три нових iPhone

    Apple представила три нових iPhone



  • giggster

    смішні.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA