• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 22 Жовтня 2008

Sequoia Capital інвестувала $15,7 млн. в мобільну рекламну мережу AdMob

Tweet
Tweet

Sequoia Capital інвестувала $15,7 млн. в мобільну рекламну мережу AdMob

Sequoia Capital, не зважаючи на важкі часи для венчурного бізнесу, продовжує інвестувати в цікаві проекти. Фонд інвестував $15,7 млн. в AdMob – мобільну рекламну мережу, до якої входить понад 6000 видавців, які забезпечують щомісяця показ 4,5 млрд. рекламних повідомлень для власників мобільних телефонів.

Хоча експерти галузі передбачають гальмування росту ринку онлайн реклами протягом ближчих кількох років, AdMob вбачає для себе потенціал саме в рекламі для власників мобільних телефонів. Особливо для власників iPhone, для яких AdMob запустила спеціалізовану рекламну мережу минулого року.

Зважаючи на завтрашній офіційний старт гуглівського телефону G1 та запланований незабаром запуск Blackberry Application Center – ринок мобільної онлайн реклами матиме непоганий потенціал для росту.

Я вже писав про те, що Google та Yahoo запустили свої власні рішення для ринку мобільної реклами, та на даний момент AdMob залишається найбільшим гравцем.

Читати більше про: AdMob, Blackberry Application Center, G1, Sequoia Capital, інвестиції, мобільна реклама, мобільний телефон, реклама

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

  • На Kickstarter з’явилися українські розумні жалюзі — сонячні батареї

    На Kickstarter з’явилися українські розумні жалюзі — сонячні батареї



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA