Сьогодні Google зробив черговий “PR up” – зміну значення PageRank. Google робить глобальну зміну PageRank 1 раз на 3-4 місяці.
Що таке PageRank? Google PageRank (іноді просто PR) — алгоритм розрахунку авторитетності сторінки, що використовується пошуковиком Google. PR – числова величина, що характеризує «важливість» сторінки в Google. Чим більше посилань на сторінку, тим вона стає «важливішою». Крім того, «вага» сторінки А визначається вагою посилання, передаваною сторінкою B. Таким чином, PageRank — це метод обрахунку ваги/значимості сторінки шляхом підрахунку важливості посилань на неї.
PageRank є одним з допоміжних чинників при ранжируванні сайтів в результатах пошуку. Варто зазначити, що PageRank не єдиний, але дуже важливий спосіб визначення положення сайту в результатах пошуку Google.
Варто зазначити, що PageRank – це параметр, що обраховується для кожної окремої сторінки сайту, а не сайту загалом. Тобто на сайті, як правило, різні сторінки мають різний PageRank.
Значення PageRank буває від 0 до 10. При цьому 10 мають всього кілька сайтів в світі, наприклад USA.gov.
У Yahoo! та Google – PR=9. Найбільший в Україні PR, рівний “8” мають такі сайти як Бігмір.нет, Маркетгід. Такий же PR має російський Яндекс.
Google враховує не всі посилання. Пошукова система фільтрує посилання з сайтів, спеціально призначених для скупчення посилань. Деякі посилання можуть не тільки не враховуватися, але і негативно позначитися на ранжируванні сайту, що посилається (такий ефект називається пошуковою пессимізацией).
Watcher.com.ua, який під час минулого перегляду значень PageRank в липні, був лише створений, цього разу вперше змінив своє значення з “нуля” на “трійку”.
Перевірити значення PR можна тут.