Я поки що не бачив в Україні якихось потужних соціальних мереж побудованих для любителів книжок. За цей рік про себе голосно заявили кілька російських проектів. Є маса західних мереж. Сподіваюсь, вже цього року ми побачимо й українську книжкову соціальну мережу. Принаймні про те, що такі проекти хтось десь робить я вже чув не раз.
Мені такої мережі дійсно не вистачає, як певно й іншим любителям почитати. Багато цікавих рецензій та порад губляться у всіляких блогах, непрофільних соціальних мережах, і це прикро. Я впевнений, що хороший з точки зору розробки продукт при правильному просування вже зараз міг би стати доволі успішним в Україні.
Ну і наприкінці, повертаючись до заголовку посту, вирішив навести чудовий приклад вірусного маркетингу з розкрутки мережі книголюбів в рамках Amazon.com. Якщо ви колись заходили на цей найбільший в світі магазин книжок, то певно знаєте, що переважна більшість книжок має рецензії, які пишуть самі ж користувачі.
Отже, рецензія до ось цієї книжки:
Автор рецензії: Джед
Рецензія: Ця книжка не спрацьовує. Я намагався використовувати молитви, щоб отримати новий Porsche 996, та чомусь досі його не маю. В інструкціях чомусь нічого не сказано як вбити в собі бажання хотіти німецькі спорткари, але я намагався молитись, щоб зменшити свої забаганки. Та я здався, коли не отримав навіть БігМака. На початку книги говориться про людей, що перетинали пустелю і які отримали манну небесну, тому мені здалось, що принаймні гамбургер я міг би отримати без проблем.
Я розчарований і обов‘язково зв‘яжусь з видавцем. Я не можу рекомендувати цю книжку нікому, оскільки вона бракована.
Один з коментарів до цієї рецензії:
“Молитись – це не правильний метод. Вам краще було б викрасти собі Porsche, а потім благати Бога про прощення”.
Ну а якщо повертатись до українських соціальних мереж книголюбів, то з великим задоволенням поспілкуюсь з їх засновниками/розробниками/власниками щодо методів просування їх в українському інтернеті. Контакти мої є на сайті.