Всього рік тому Yahoo запустила Yahoo!Mash – проект, який мав стати квитком для компанії на ринок “open social” платформ. На жаль, нещодавно Yahoo!Mash закрили. Багато хто сприйняв це як відмову Yahoo від подальших спроб боротись за цей ринок своїми силами, і очікували, що компанія вирішить придбати вже існуючу популярну мережу.
Та виявилось, що Yahoo й надалі залишається впевненою в своїх силах. Компанія прийняла рішення влізти в ринок з іншого боку – запустити продукт зорієнтований, в першу чергу, на молодь. Мова йде про соціальну мережу SpotM.
Поки що SpotM не пропонує якихось суттєвих унікальних інструментів чи сервісів, які б відрізняли мережу від конкурентів. Користувачі можуть мати “секретних друзів”, яких не бачитимуть інші користувачі, також можна буде обмінюватись анонімними текстовими повідомленнями з іншими користувачами. Ось, напевно, й все щодо особливостей.
За інформацією SocialTimes, нова соціальна мережа скоріше за все буде орієнтуватись на ринок Індії та намагатиметься захопити його велику частку. Також основним компонентом мережі стане фокусування на користувачах мобільних пристроїв, оскільки на ринку соціальних мереж для користувачів мобільних телефонів поки що є вільні ніші для входження. Але й тут конкуренція вже чимала, оскільки майже всі великі соціальні мережі (в першу чергу Facebook та MySpace) давно розвиваються сегмент.
Сьогодні важко прогнозувати подальшу долю SpotM: чи не повторить вона антиуспіх Yahoo!Mash? Будемо сподіватись, що Yahoo, як один з провідних світових гравців на ринку інтернет-контенту все ж вдасться закріпитись на ринку соціальних мереж.