DEMO проводиться вже в 19 раз, на відміну від TechCrunch, який проводиться вдруге. Обидві події проходять одночасно: DEMO (7-9 вересня), TechCrunch50 (8-10 вересня).
Хоча сама назва TC50 мала б передбачати участь 50 компаній, їх насправді 52. У DEMO братимуть участь 72 компанії. На жаль, цього року жодна українська компанія не потрапила в коло презентерів. Минулого року український проект Viewdle був серед учасників TC40 (минулого року було лише 40 стартапів).
DEMO вже давно сприймається як місце, де правильні стартапи можуть знайти правильних інвесторів та стати ще більш правильними. Одна з головних відмінностей – TC50 не бере грошей зі стартапів, які будуть презентуватись під час конференції. Організатори DEMO ж навпаки вважають, що нічого поганого в платній участі нема, бо стартапи отримують унікальну нагоду засвітитись, стати відомими, отримати фінансування та купу інших бонусів завдяки участі в конференції.
В DEMO, як правило беруть участь компанії, які вже мають деякі успіхи. Більшість з них вже отримували фінансування від венчурних капіталістів (а деякі компанії робили це навіть неодноразово).
Натомість TC50 шукає свіжі стартапи, які мають обмежене зовнішнє фінансування або ж взагалі його не мають. Тому вимагати від них ще й платити за конференцію – не дуже логічно.
Сподіваюсь, наступного року в обидвох конференціях будуть представлені українські стартапи.
Тут можна більше почитати про стартапи, що братимуть участь в TC50, а тут про тих, хто бере участь в DEMOfall08.
Pingback: TechCrunch: Google краде ідеї в українських стартапів? | Watcher()