Microsoft купує компанію Greenfield Online за $486 мільйонів. Greenfield займається онлайн дослідженнями та надає послуги щодо порівняння цін на товари та послуги – повідомляє в своєму релізі Microsoft.
Хоча Greenfield більше відома, як дослідницька компанії, їй також належить сайт Ciao.com, один з найбільш популярних в Європі сайтів порівняння цін на товари та рецензій відвідувачів сайту на ці товари. Щомісячна аудиторія сайту понад 26 мільйонів унікальних відвідувачів в 7 країнах. Користувачі на сьогоднішній день вже згенерували близько 5 мільйонів відгуків та рецензій про товари.
Найцікавішим є те, що Microsoft одразу ж планує продати дослідницький бізнес Greenfield Online, який генерує 75% доходів компанії, а собі залишить контентний бізнес. Microsoft вже навіть знайшов покупця для дослідницького підрозділу Greenfield Online.
Це перша угода Microsoft після невдалих спроб придбати Yahoo.