Одін з найбільших українських інтернет-холдингів Bigmir-internet з 15 серпня підніме ціни на рекламу на своїх ресурсах. Зростання в середньому складе 10%. Про це, з посиланням офіційний лист холдингу повідомив «Медіабізнес». Медіаінфляція пов‘язана з підвищенням рекламної активності, яке очікується восени.
Також холдинг повідомив, що один з його найуспішніших ресурсів – Afisha.ua – з 15 серпня розміщуватиме рекламу виключно динамічними пакетами (Run of Sight – розміщення банерів одночасно на кількох майданчиках, як правило, об’єднаних загальною тематикою). Bigmir-internet створив новий пакет «Спорт», в який входять оновлений сайт uasport.net і розділи «Спорт» на «Корреспендент» і «Бігмір».
Bigmir-internet також повідомив, що восени планує перейти з формату банерів «240х350» на міжнародний формат «300х250» на всіх своїх сайтах. З початку липня Bigmir-internet підняв квоту на отримання максимальної знижки при розміщенні реклами. З початку другого півріччя сума розміщення, при якій можна розраховувати на максимальну знижку, складає $60 тис. в квартал. До цього квота складала $30 тис.
Зараз в холдингу Bigmir-internet 15 сайтів, зокрема, korrespondent.net, kiev.afisha.ua, ukrjob.net, Kyiv Post і другий за відвідуваністю український портал bigmir)net.