Friendster – соціальна мережа, завдяки якій соціальні мережі стали мейнстрімом в інтернет середовищі, залучила новий раунду фінансування в розмірі $20 млн – повідомляє The New York Times.
Хоча часи слави Friendster на своїй батьківщині – в США – вже в минулому, а багато молоді навіть і не чули про її існування, та все ж мережа досі є однією з найбільших в світі – близько 70 млн. користувачів, основна частина з яких знаходиться в Азії.
$20 млн. фінансування було отримано від IDG Ventures, Kleiner Perkins, Benchmark Capital, DAG Ventures and Founders Fund.
Окрім нового раунду фінансування, Friendster залучив до своєї команди колишнього регіонального менеджера Google по Південній Азії Річарда Кімбера (Richard Kimber), який став CEO компанії. В компанії очікують ще більше закріпитись на азійському ринку завдяки попередньому досвіду Кімбера.
Frienster був створений в 2002 році, а вже в 2003 році його мало не купив Google за $30 млн. В тому ж, 2003 році, компанії вдалось залучити фінансування виходячи з капіталізації компанії на рівні $53 млн.
За даними Alexa.com, Friendster є 40-м сайтом в світі за кількістю відвідувачів.