• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 31 Липня 2008

Google тестує “AdSense для ігр”

Tweet
Tweet

Поки що Google не робив якихось серйозних кроків щодо експансії на ринок відео ігр. Але все може незабаром змінитись – компанія вже кілька місяців продовжує тестувати свою нову рекламну платформу “AdSense for Games”.

Venturebeat з посиланням на джерело в компанії, повідомив, що Google завершив розробку технології для вставляння реклами у відеоігри. В демоверсіях технології, персонаж гри може сам представити рекламний ролик перед переходом на новий рівень, кажучи при цьому, наприклад, фразу “А зараз, кілька слів від нашого спонсора”. Якщо тестування завершаться успішно, технологію почнуть впроваджувати найближчим часом.

Потенціал реклами у відеоіграх на сьогоднішній день використовується доволі слабенько, оскільки досі не існує якоїсь спільної гнучкої платформи. Все обмежується, як правило, розміщенням реклами у вигляді графічних об‘єктів всередині гри. При цьому багато рекламодавців вже зараз задумуються про збільшення бюджетів в цьому сегменті, оскільки це один з небагатьох каналів, де можна дістатись до очей підлітків, які майже не дивляться телебачення.

Нова рекламна технологія Google зможе використовуватись в консольних іграх, CD-іграх та веб-іграх для персональних комп‘ютерів, а також в іграх для мобільних телефонів.

За оцінками Yankee Group, ринок реклами у відеоіграх до 2011 року сягне $971,3 млн.

Читати більше про: AdSense for Games, Google, ігри, відеоігри, реклама

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

    Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

  • Що шукали українці в 2017 році

    Що шукали українці в 2017 році

  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA