За даними дослідження gemiusaudience (компанія Gemius Group), за три місяці весни аудиторія українського інтернету зросла на 750 тисяч чоловік і перевищила 6 мільйонів. Протягом кожного з цих трьох місяців аудиторія поступально зростала на 4-5%. У червні зростання незначне – близько 30 тис., а розмір аудиторії склав 6 320 791. Одна з головних причин зниження темпів зростання, як зазначено в офіційному релізі команії, початок сезону відпусток і канікул.
Два тижні тому свої дані опублікував і Держкомстат. В повідомленні зазначалось, що в Україні існує понад 10 мільйонів користувачів. Дослідження аудиторії проводить також компанія Бігмір-медіа, за даними якої аудиторія Уанету перевищує 8 мільйонів.
Така різниця в розрахунках пов‘язана з відсутністю станадртизованого підходу щодо визначення терміну “користувач інтернету”. Наприклад, людину, яка користується і вдома, і на роботі інтернетом можна вважати як за двох, так і за одного. Або ж не зрозуміло, якщо людина лише раз на 3 місяці буває в інтернеті – чи є сенс вважати її користувачем?
Разом з тим, якщо говорити про відносний ріст, то він залишається доволі високим. Всі три джерела фіксують протягом першого півріччя ріст на рівні 15-20%. Я очікую, що до кінця року ця цифра подвоїться.
Gemius Group – найбільша агенція дослідження інтернету в Центральній і Східній Європі. Окрім ЦСЄ агенція також працює в Австрії, Великобританії, Данії та Ізраїлі. В Україні представництво відкрито в 2005 році. Компанія проводить статистичні і маркетингові дослідження на замовлення та ініціативні проекти – такі як вивчення ринку електронної комерції, відношення користувачів до різних форматів онлайн реклами та вимір аудиторії Уанету.
Pingback: 3 плюс 2 плюс 1… Випуск #7 | Українська блогосфера()
Pingback: Бігмір: український інтернет в липні виріс на 2,4% - Watcher()