Компанія “Суп”, яка є власником найпопулярнішого на території України та Росії блогсервісу “Живи Журнал”, планує агресивно експансію на міжнародних ринках. Про це повідомив керівник “Супу” Ендрю Полсон в інтерв‘ю бринанському PaidContent.
Полсон заявив, що першим кроком буде “агресивний похід на Індію”, з відкриттям там англомовного сайту. Є також плани щодо просування до Північної Африки та Південної Америки і на Близький Схід: “Зараз ми готуємось до виходу на Казахстан”.
Президент “Супу” також повідомив, що компанія не збирається скасовувати платні (без реклами) еккаунти Живого Журналу та сподівається на “більш просунуті стосунки” з рекламодавцями і всіляко намагається покращити ці стосунки.
При цьому Полсон не зважає на загальні тенденції падіння цін на рекламу. Він навіть стверджує про покращення показників. Так, зокрема, вартість розміщення реклами в ЖЖ зрозсла з $12-14 до $20-30 за тисячу показів.
Високі рекламні доходи “Супу” обіцяє принести і куплена у “Комерсанта” Gazeta.ru, яку Полсон назвав “неймовірним діамантом” серед своїх придбань: “ми плануємо розкрутити її на міжнародному ринку”.
Та не зважаючи на всі грандіозні маркетингові плани “Суп” не квапиться тішити користувачів “Живого Журналу” новими сервісами, або хоча б істотним поліпшенням старих – зауважує Вебпланета.
“ЖЖ-лабораторія”, яка нещодавно з’явилася, і мала б об’єднати розробників-любителів ЖЖ, поки що нічим цікавим не здивувала користувачів. А власні розробники “Супу” стверджують, що їм ближчим часом загрожує звільнення.