Microsoft запустив рекламну кампанію вартістю $300 млн. з метою пропаганди своєї операційної системи Windows Vista. Багато хто сприймає це як відповідь рекламі Apple “Mac vs. PC”.
Мета кампанії – змінити негативне та упереджене ставлення користувачів до операційної системи, та пояснити її переваги.
Кампанію Microsoft почав з банера “Колись всі вважали, що Земля рівна. Дізнайся інформацію про Windows Vista”. Аналогія з відважним вояжем Христофора Колумба виглядає дещо дивною, та все ж сподіватимемось, що ми побачимо якесь цікаве продовження в найближчому майбутньому.
Сам банер веде на сторінку “Windows Vista: Look how far we’ve come” (“Windows Vista: Погляньте, чого ми досягли”), де є зокрема розділи “100 reasons you’ll be speechless” (“100 причин, через які ви втратите дар мови”) та “Top 10 things you can do with Windows Vista” (“10 найважливіших речей, які ви можете робити з Windows Vista”).
Хоча дар мови я не втратив і “10 найважливіших” мене не вразили, та все ж раджу всім, хто працює з майкрософтівськими операційними системами зайти та почитати, щоб розвіяти деякі міфи. Не така вона вже й погана та Vista.
На українській версії Microsoft.com, перекладу “100 причин” та “10 найважливіших речей” поки що нема, тому доведеться задовольнятись англійською.