• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 18 Липня 2008

Українці активно користуються соціальними мережами

Tweet
Tweet

Понад 75% українських користувачів інтернету, що заходять в мережу щодня, зареєстровані як мінімум в одній соціальній мережі. Такі результати досліджень регулярних користувачів інтернету, проведених компанією “Inmind” протягом II кварталу 2008 року.

За результатами дослідження, третина активних користувачів інтернету у віці 15-40 років є мульти-користувачами, тобто зареєстровані в двох і більш соціальних мережах. Близько половини інтернет-користувачів України користуються лише одній соціальною мережею.

Таким чином, не охоплені соціальними мережами трохи менше чверті представників найактивнішої інтернету-аудиторії. Мотивацією реєстрації в соціальних мережах стають перш за все спілкування з друзями (82%), а також пошук втрачених контактів (63%). Також причинами реєстрації в соціальних мережах можуть бути пошук роботи або флірт.

Найпопулярнішими серед українських користувачів є проекти “Однокласники” і “Вконтакте” (російські клони відомих міжнародних проектів Classmates та Facebook).

Третина активних користувачів інтернету цікавляться “блогосфероою”, проте більшість з них читають онлайнові щоденники, але не ведуть власні і не коментують запису інших авторів. Лише близько 3% найбільш активного сегменту української інтернет-аудиторії є їх авторами.

Читати більше про: Inmind, uastat, блогосфера, дослідження інтернет аудиторії, соціальні мережі

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

    В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA