Понад 75% українських користувачів інтернету, що заходять в мережу щодня, зареєстровані як мінімум в одній соціальній мережі. Такі результати досліджень регулярних користувачів інтернету, проведених компанією “Inmind” протягом II кварталу 2008 року.
За результатами дослідження, третина активних користувачів інтернету у віці 15-40 років є мульти-користувачами, тобто зареєстровані в двох і більш соціальних мережах. Близько половини інтернет-користувачів України користуються лише одній соціальною мережею.
Таким чином, не охоплені соціальними мережами трохи менше чверті представників найактивнішої інтернету-аудиторії. Мотивацією реєстрації в соціальних мережах стають перш за все спілкування з друзями (82%), а також пошук втрачених контактів (63%). Також причинами реєстрації в соціальних мережах можуть бути пошук роботи або флірт.
Найпопулярнішими серед українських користувачів є проекти “Однокласники” і “Вконтакте” (російські клони відомих міжнародних проектів Classmates та Facebook).
Третина активних користувачів інтернету цікавляться “блогосфероою”, проте більшість з них читають онлайнові щоденники, але не ведуть власні і не коментують запису інших авторів. Лише близько 3% найбільш активного сегменту української інтернет-аудиторії є їх авторами.