• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 18 Липня 2008

Go2net запускає новий рекламний формат з платою за клік

Tweet
Tweet

Go2net запускає новий рекламний формат з платою за клік

Українська рекламна інтернет мережа Go2net виводить на ринок новий рекламний формат – тематичний контекст. Це рекламне текстове оголошення з невеликою картинкою, яке можна розміщувати на сторінках сайтів, що входять до мережі Go2net.

Як роз‘яснюється в офіційному релізі – тематичний контент – це щось середнє між банером і контекстним оголошенням. Але, якщо баннерная реклама оплачується за покази, то за тематичний контекст рекламодавець платитиме фіксовану ціну за перехід унікального користувача. Вартість кліка одного унікального користувача залежатиме від категорії сайтів, на яких буде розміщена реклама (новинарні ЗМІ, бізнес, жіночі, розважальні).
Go2net запускає новий рекламний формат з платою за клік

Також до цього формату реклами застосовуються всі види таргетингу, які використовуються в рекламній мережі Go2net. За прогнозами фахівців компанії, середній CTR (частка кліків) тематичного контексту складе більше 1%, що значно вище CTR баннерної реклами.

Передбачається, що новий рекламний продукт буде в першу чергу цікавий рекламодавцям з середніми і малими бюджетами, оскільки поріг входу для проведення рекламної кампанії в мережі тематичного контексту значно нижчий за медійну рекламу, а рекламодавець платить лише за унікальні переходи.

Читати більше про: Go2net, контекстна реклама, тематичний контекст

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • ВКонтакті тестує власну контекстну рекламу на сайтах

    ВКонтакті тестує власну контекстну рекламу на сайтах

  • Яндекс запустив ретаргетинг у контекстній рекламі

    Яндекс запустив ретаргетинг у контекстній рекламі

  • Бегун прогнозує зростання ринку контекстної реклами за рахунок регіонів

    Бегун прогнозує зростання ринку контекстної реклами за рахунок регіонів

  • Google розказав про те, як він бореться з поганою рекламою

    Google розказав про те, як він бореться з поганою рекламою



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA