Українська рекламна інтернет мережа Go2net виводить на ринок новий рекламний формат – тематичний контекст. Це рекламне текстове оголошення з невеликою картинкою, яке можна розміщувати на сторінках сайтів, що входять до мережі Go2net.
Як роз‘яснюється в офіційному релізі – тематичний контент – це щось середнє між банером і контекстним оголошенням. Але, якщо баннерная реклама оплачується за покази, то за тематичний контекст рекламодавець платитиме фіксовану ціну за перехід унікального користувача. Вартість кліка одного унікального користувача залежатиме від категорії сайтів, на яких буде розміщена реклама (новинарні ЗМІ, бізнес, жіночі, розважальні).
Також до цього формату реклами застосовуються всі види таргетингу, які використовуються в рекламній мережі Go2net. За прогнозами фахівців компанії, середній CTR (частка кліків) тематичного контексту складе більше 1%, що значно вище CTR баннерної реклами.
Передбачається, що новий рекламний продукт буде в першу чергу цікавий рекламодавцям з середніми і малими бюджетами, оскільки поріг входу для проведення рекламної кампанії в мережі тематичного контексту значно нижчий за медійну рекламу, а рекламодавець платить лише за унікальні переходи.