Vkontakte.ru уклав контракт з сейлз-хаузом “Медіа Плюс” радійного холдингу “Європейська медіа група”. Соціальні мережі досягли популярності, що дозволяє їм заробляти на рекламі: за оцінками експертів, в 2009 році рекламні доходи vkontakte.ru можуть сягнути $15 млн. – повідомляє Коммерсант.
“Зараз ми плануємо активно розширювати проект, виходити на зарубіжні ринки, для чого потрібні додаткові кошти”, – пояснив виконавчий директор vkontakte.ru Лев Лєвієв. На всіх сторінках ресурсу будуть розміщені два банери, середня вартість тисячі показів складе 25 руб. (близько $1).
За даними учасників ринку, керівництво ресурсу декілька місяців вело переговори з агценцією “Медіаселлінг”, що продає рекламу у тому числі на сайтах “Yandex.Пробки”, vedomosti.ru, kommersant.ru.
Інша велика соціальна мережа — odnoklassniki.ru півтора роки тому також вела переговори з інтернет-селлером IMHO VI, але з початку 2007 року почала самостійно продавати баннерную рекламу.
“Медіа Плюс” продає рекламу на радіостанціях “Європейської медіа групи”: “Європа плюс”, “Ретро FM”, “Кекс FM”, “Радіо 7” і “Мелодія”. Належить французькому медіахолдингу Lagardere. Виручка радіостанцій ЄМГ в 2007 році досягла ?65 млн.
За даними TNS Gallup Media, в червні за денним охопленням всеросійської аудиторії (кількість людей у віці 12-54 років, що раз на день заходили на сайт) портал vkontakte.ru з показником 4,1 млн чоловік займав третє місце, поступаючись mail.ru і “Яндексу”. За тижневим та місячним охопленням vkontakte.ru у червні зайняв четверте місце (6,9 млн і 9,4 млн чоловік), пропустивши вперед odnoklassniki.ru.
Соціальна мережа vkontakte.ru також дуже популярна в Україні. Близько 10% денної аудиторії vkontakte.ru складають українці.